środa, 15 października 2014

Rysowanie... ciastem na naleśniki?


  Bardzo dawno mnie tu nie było ale cóż. Miałam trochę zajęć i zupełnie zapomniałam o blogu ale teraz postanowiłam zrobić taką porządną ,,reaktywacje'' :D
    Jaz w tygodniu postaram się dodawać jakieś posty i linki lub zdjęcia gdzie spotkałam się z rzeczami/zdarzeniami które tu podaję i żeby wszystko było mniej więcej w tym czasie dość znane w internecie.
__________________________________________________

     Ale przejdźmy do tematu ;)
Już sam tytuł brzmi dość dziwnie ale są ludzie którzy tak robią! Potrzeba do tego oczywiście talentu i kilku rodzajów ciast na naleśniki (!) . Cała magia polega na tym żeby ciasto smażyło się przez jakiś czas aż osiągnie określoną barwę i wtedy różne odcienie ciasta tworzą obraz. Efekty końcowe są doprawdy zaskakujące :D
     Jak wspomniałam na samym początku daję linki gdzie spotkałam się z czymś takim :)

* https://www.facebook.com/video.php?v=10152461728015967&set=vb.704225966&type=2&theater *

* https://www.facebook.com/video.php?v=10152453006760967 *



                                                                                                         To do następnego postu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz