niedziela, 2 listopada 2014

Halloween

    Trochę się spóźniłam z postem, ale cóż :) Ważne że jest.
_________________________________________

Czym właściwie jest Halloween i dlaczego Polacy przynoszą go do Polski z Ameryki?
    Większości z nas z pewnością wydaje się, że to święto to jedynie przebieranie się, chodzenie po domu i ,,żebranie'' różnych słodyczy czy wycinanie lampionów z dyni. Ale to nie do końca na tym polega.
_________________________________________

Święto to obchodzone jest 31 października. Mówi się że w przeszłości był to kult satanistyczny a ludzie wierzyli, że w ten dzień duchy zmarłych przenoszą się do świata żywych. Ważnym elementem tego święta było również składanie ofiar. Na ołtarzach pojawiały się plony, zwierzęta czy nawet ludzie.

________________________________________

W Polsce Halloween nie jest znane zbyt długo lecz z roku na rok rozwija się coraz bardziej. Osobiście nigdy nie obchodziłam tego święta i jakoś nie mam zamiaru. Jest to wyłącznie moje zdanie i nie mam zamiaru nikogo krytykować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz